Programi stručnog usvršavanja koje je odobrio Pedagoški zavod Vojvodine
Kat. broj |
Kompetencije |
Naziv |
Trajanje |
860 |
K1 |
Kockica, karte, uže, padobran – učenje kroz igru u školi ili u predškolskoj ustanovi |
dana: 1 |
891 |
K2 |
INTEGRACIJA DECE IZ VIŠESTRUKO MARGINALIZOVANIH GRUPA, SANIRANJE EDUKATIVNIH PROBLEMA |
dana: 2 |
888 |
K2 |
Individualizacija v-o rada uz pomoć digitalnih tehnologija (DT) |
dana: 1 |
896 |
K2 |
Pedagoško-psihološke osnove individualizacije nastave |
dana: 2 |
914 |
K3 |
Efikasne tehnike za upoznavanje učenika |
dana: 1 |
919 |
K3 |
Kreativno lutkarstvo u vaspitno-obrazovnom radu |
dana: 3 |
935 |
K3 |
Socijalizacija mladih – Usavršavanje učitelja i razrednih starešina na mađarskom jeziku |
dana: 3 |
952 |
K4 |
Na putu ka kvalitetnim obrazovnim ustanovama |
dana: 1 |
842 |
K1 |
Granične površine, šta je zajedničko u fizici, hemiji i u biologiji? |
dana: 1 |
843 |
K1 |
Dobar nastavni plan – uspešna nastava |
dana: 3 |
844 |
K1 |
Doprinos unapređivanju naučne pismenosti u obrazovanju kroz jednostavnih praktičnih primera i ogleda |
dana: 3 |
845 |
K1 |
Edukacija budućih građana Evropske unije - odnosno Edukacija nastavnog kadra za izvođenje nastave |
dana: 1 |
846 |
K1 |
Efektivna primena računara i softvera GeoGebra na časovima matematike |
dana: 2 |
847 |
K1 |
Zavičajna istorija i identitet |
dana: 1 |
848 |
K1 |
Igra i dramatizacija kao metode u nastavi srpskog jezika kao nematernjeg i stranih jezika |
dana: 1 |
849 |
K1 |
Igra u funkciji fizike i geografije – kako učenike zainteresovati za prirodno-naučne predmete |
dana: 1 |
850 |
K1 |
IZAZOVI NASTAVE FIZIČKOG VASPITANJAU NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE |
dana: 1 |
851 |
K1 |
Izrada i programiranje interaktivnih uređaja pomoću mini-računara Arduin-a, primena istraživačke i projektne nastavne metode |
dana: 1 |
852 |
K1 |
Inovativne metode, novi pravci – aktuelnosti u obrazovanju na jezicima nacionalnih manjina I |
dana: 3 |
853 |
K1 |
INTERAKTIVNA MATEMATIKA – primena igara u nastavi matematike |
|
854 |
K1 |
Istorija mađarske muzike u Vojvodini (od početka 19. veka do danas) – ZNAČAJNIJI KOMPOZITORI, ORKESTRI, HOROVI I MNOGOSTRANOST MUZIČKIH DELA SA SPECIJALNIM FOKUSOM NA RAZVOJU PIJANIZMA |
dana: 1 |
855 |
K1 |
Istorija i hungarologija |
dana: 5 |
856 |
K1 |
Jezički eksperimenti − heuristički metodi u nastavi maternjeg jezika |
dana: 1 |
857 |
K1 |
Ka savremenoj nastavi mađarskog jezika i književnosti |
dana: 3 |
858 |
K1 |
Kako obraditi rešavanje nekih jednačina i nejednačina primenom specijalnih funkcija, u radu sa talentovanim učenicima? |
dana: 1 |
859 |
K1 |
Komunikacija kao centar znanja stranog jezika |
dana: 1 |
861 |
K1 |
Letnja akademija – edukacija prosvetnih radnika na mađarskom nastavnom jeziku |
dana: 3 |
862 |
K1 |
METODIKA TRADICIONALNOG PRIPOVEDANJA MAĐARSKE NARODNE BAJKE |
dana: 1 |
863 |
K1 |
MOGUĆNOSTI PRIMENE VEB 2.0 ALATA U NASTAVI (GOOGLE DRIVE DOKUMENTI, PREZI PREZENTACIJE, WORDPRESS VEB SAJTOVI) |
dana: 1 |
864 |
K1 |
Narodna muzika kao muzički maternji jezik |
dana: 3 |
865 |
K1 |
Nastava mađarskog jezika kao nematernjeg |
dana: 1 |
866 |
K1 |
Negovanje narodne tradicije u predškolskom vaspitanju |
dana: 3 |
867 |
K1 |
Net generacija ‒ kreativno pisanje i čitanje |
dana: 1 |
868 |
K1 |
Nove metode i tehnike u pismenim i usmenim oblicima izražavanja |
dana: 2 |
869 |
K1 |
OBRAZOVANJE O ŽIVOTNOJ SREDINI U TEORIJI I PRAKSI |
dana: 2 |
870 |
K1 |
Obučavanje nastavnika za korišćenje elektronske table |
dana: 3 |
871 |
K1 |
Osnovi svesnog i bezbednog korišćenja interneta |
|
872 |
K1 |
Praksom do zelenije škole |
dana: 2 |
873 |
K1 |
PRIRODNA I KULTURNA BAŠINA SRBIJE U NASTAVI GEOGRAFIJE, BIOLOGIJE I PRIRODE I DRUŠTVA |
dana: 1 |
874 |
K1 |
PUT DO USPEŠNE PREZENTACIJE (NAPREDNE MOGUĆNOSTI POWERPOINT SOFTVERA, PREZI PREZENTACIJE |
dana: 1 |
875 |
K1 |
RAZVIJANJE KOMUNIKATIVNIH VEŠTINA NA NEMATERNJEM JEZIKU KOD DECE U PREDŠKOLSKIM USTANOVAMA |
dana: 2 |
876 |
K1 |
Razumevanje tekstova i metamorfoza nastave književnosti |
dana: 1 |
877 |
K1 |
Savremena nastavna sredstva, metode i elektronski servisi |
|
878 |
K1 |
Slovački jezik od tradicije ka modernosti 7 |
dana: 1 |
879 |
K1 |
Specifični verski i etnografski običaji u dijaspori |
dana: 1 |
880 |
K1 |
“ STVARAMO ZAJEDNO“ – LIKOVNA UMETNOST U OBRAZOVNOJ PRAKSI |
dana: 1 |
881 |
K1 |
Stručno usavršavanje profesora/nastavnika razredne nastave u oblastima prirodnih nauka..Upoznaj da bi znao pokazati |
dana: 3 |
882 |
K1 |
Unapređivanje jezičke kompetencije u predškolskoj i osnovnoškolskoj nastavi na rumunskom jeziku |
dana: 1 |
883 |
K1 |
UNAPREĐIVANJE NASTAVE MATEMATIKE U NIŽIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE |
dana: 1 |
884 |
K2 |
eLearning u nastavi manjinskih jezika |
dana: 1 |
885 |
K2 |
Akciono istraživanje u školi |
|
886 |
K2 |
Bajkoviti svet Ervin Lazara |
dana: 1 |
887 |
K2 |
Grupni psihološki razvoj – preventivni program za decu za rizikom teškoće u učenju |
dana: 1 |
889 |
K2 |
INOVATIVNA REŠENJA U INTEGRALNOJ EDUKACIJI KOD UČENIKA IZ VIŠESTRUKO MARGINALIZOVANIH GRUPA |
dana: 2 |
890 |
K2 |
Inovativne metode, novi pravci – aktuelnosti u obrazovanju na jezicima nacionalnih manjina II |
dana: 3 |
892 |
K2 |
Jačanje PISA kompetencija - PISA testovi |
dana: 1 |
893 |
K2 |
MOTIVACIJA ZA UČENJEM KOD UČENIKA IZ VIŠESTRUKO MARGINALIZOVANIH GRUPA |
dana: 2 |
894 |
K2 |
Nastava orijentisana na dete - Berza ideja za doživljajno učenje |
dana: 1 |
895 |
K2 |
Od narodne do savremene priče |
dana: 1 |
897 |
K2 |
PRVA POMOĆ ZA UČITELJE I VASPITAČE |
dana: 1 |
898 |
K2 |
Primena inovacija u nastavi |
dana: 1 |
899 |
K2 |
Pričam ti priču… digitalnu |
|
900 |
K2 |
Problemski i istraživački orijentisana nastava |
|
901 |
K2 |
Ravnopravni na tržištu rada – karijerno vođenje i savetovanje i srednjoj školi-Trening za trenere |
dana: 2 |
902 |
K2 |
RAZVIJANJE MOTORIČKIH KOMPETENCIJA KROZ POKRETNE IGRE |
dana: 1 |
903 |
K2 |
Razvijanje sposobnosti kao osnova uspešnog učenja |
dana: 3 |
904 |
K2 |
Smetnje u učenju – Prepoznavanje i prevazilaženje disleksije, disgrafije i diskalkulije na predškolskom i školskom uzrastu |
dana: 3 |
905 |
K2 |
Socijalni status učenika (struka ili profesija) |
dana: 1 |
906 |
K2 |
Upotreba računara u nastavi |
dana: 2 |
907 |
K2 |
Hajmo na kviz! – odnosno kako možemo u jednom mahu povećati zainteresovanost u razredu i ponavljati gradivo? |
dana: 2 |
908 |
K3 |
Azbuka dramske igre |
dana: 3 |
909 |
K3 |
„Vaspitanjem bez kazne i bez nagrade do smanjenja nasilja u porodici, vrtiću i školi“ |
dana: 1 |
910 |
K3 |
Vaspitne mogućnosti bajki od zabavišta do punoletstva |
dana: 2 |
911 |
K3 |
Vesela učionica- Dramske tehnike i metode |
dana: 1 |
912 |
K3 |
Gde nastaju čuda - Pedagogija iskustva (Empirijska edukacija) |
dana: 3 |
913 |
K3 |
Darovitost učenika, razvoj kreativnosti |
dana: 1 |
915 |
K3 |
Iza sedam mora i sedam gora – uloga bajke u razvoju ličnosti deteta |
dana: 3 |
916 |
K3 |
Inkluzija dece koja su „drugačija“ |
dana: 1 |
917 |
K3 |
Inovativne metode razvijanja ličnosti dece |
dana: 1 |
918 |
K3 |
Inovacije i kreativnost u ekologiji: primarna reciklaža baterija, mobilnih telefona i elektronike u prosveti |
dana: 1 |
920 |
K3 |
Likovne radionice u osnovnoj školi |
dana: 1 |
921 |
K3 |
Metamorfoza- droga- prevencija narkomanije |
dana: 3 |
922 |
K3 |
Motivacija u funkciji razvoja ličnosti učenika/deteta po evropskim standardima |
dana: 1 |
923 |
K3 |
Na putu prihvatanja – prihvatanje deca sa smetnjama u razvoju u predškolskoj ustanovi, školi i u svakodnevnom životu |
dana: 1 |
924 |
K3 |
Negovanje talenata na školskim časovima i van škole |
dana: 1 |
925 |
K3 |
Oblast i razvoj orijentacione i kreativne sposbnosti |
dana: 1 |
926 |
K3 |
Pet dobrih koraka do izbora srednje škole |
dana: 1 |
927 |
K3 |
Počinjemo igru! Primena igara u vaspitanju i obrazovanju u onlajn formi www.jatekrafel.hu |
|
928 |
K3 |
Pravila ponašanja za decu u vaspitno-obrazovnim institucijama - sistematičan rad sa didaktičkim materijalom |
dana: 1 |
929 |
K3 |
Primarna reciklaža baterije kao motivacija za proširenje saradnje sa porodicom i društvenom sredinom |
dana: 1 |
930 |
K3 |
Procena i evaluacija osobenosti učenja učenika u školi |
|
931 |
K3 |
Ravnopravni na tržištu rada – karijerno vođenje i savetovanje u srednjoj školi |
dana: 2 |
932 |
K3 |
Razvijanje emotivne inteligencije kroz umetničke šahovske igre |
dana: 3 |
933 |
K3 |
Riznica igara za razvijanje socijalne kompetencije dece – sa osvrtom na decu sa posebnim potrebama |
dana: 1 |
934 |
K3 |
Ritam radosti- razvijanje veština i znanja uz pomoć reedukacije, igara i narodnog plesa u zabavištu i nižim razredima |
dana: 1 |
936 |
K3 |
Spretna Školica |
dana: 1 |
937 |
K3 |
Tipovi poremećaja adaptacije, njeno merenje i mogućnosti tretmana |
dana: 1 |
938 |
K3 |
Tok i unapređivanje razvoja različitih sposobnosti |
dana: 1 |
939 |
K3 |
Unapređivanje kreativnosti |
dana: 1 |
940 |
K3 |
Škola tolerancije |
dana: 1 |
941 |
K4 |
Afirmacija individualne višejezičnosti u teritorijalno višejezičnoj Vojvodini |
dana: 1 |
942 |
K4 |
„Vuk ili jagnje?“ Pristup agresiji i pružanje pomoći žrtvama i izvršiocima nasilja |
dana: 3 |
943 |
K4 |
Dete sa govorno- jezičkim poremećajima u predškolskoj ustanovi i u osnovnoj školi |
dana: 1 |
944 |
K4 |
Emocije u školi – škola emocija |
dana: 1 |
945 |
K4 |
Život sa smetnjama u razvoju |
dana: 1 |
946 |
K4 |
Znamo li pravilno govoriti? |
dana: 1 |
947 |
K4 |
Identitet u obrazovanju i društvu |
dana: 1 |
948 |
K4 |
Interaktivna škola |
dana: 2 |
949 |
K4 |
Kako do uspešnog udžbenika |
dana: 1 |
950 |
K4 |
Kulturom dijaloga protiv nasilja |
dana: 3 |
951 |
K4 |
Lepa reč – komunikacija u službi vaspitanja |
dana: 1 |
953 |
K4 |
Od multikulturalnosti do primenjene interkulturalnosti |
dana: 1 |
954 |
K4 |
Primena dramske pedagogije u nastavi |
dana: 1 |
955 |
K4 |
Razumejmo se: Emocionalna inteligencija u nastavi |
dana: 1 |
956 |
K4 |
Razumejmo se: Rešavanje konflikta u praksi |
dana: 1 |
957 |
K4 |
RODITELJI I PROSVETNI RADNICI – PARTNERI U UNAPREĐIVANJU VASPITNO-OBRAZOVNOG PROCESA |
dana: 1 |
958 |
K4 |
Satkano – Svečana priredba korak po korak |
dana: 3 |
959 |
K4 |
Snaga govora tela u obrazovanju |
dana: 2 |
960 |
K4 |
Tehnike uspešne komunikacije |
dana: 1 |
961 |
K4 |
Upoznavanje sa osnovama prve pomoći |
dana: 1 |