Motivacija u funkciji razvoja ličnosti učenika/deteta po evropskim standardima

Program je odobrio pedagoški zavod Vojvodine   Broj rešenja: 1080

Elektronski:

Ne

Organizator programa:

Trening centar za edukaciju – Novi Sad

Osoba za kontakt:

Ksenija Manojlović, Balzakova 31, Novi Sad, 062/207806, Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Autori:

Ksenija Manojlović, sertifikovan viši trener u skladu sa standardima OEBS-a, dipl. ing. elektrotehnike, koordinator Trening centara za edukaciju – Novi Sad u Novom Sadu; Milan Ilić, sertifikovan viši trener u skladu sa standardima OEBS-a, master. ing. saobraćaja, savetnik direktora u Agenciji za bezbednost saobraćaja u Beogradu

Realizatori:

Milan Ilić, sertifikovan viši trener u skladu sa standardima OEBS-a, master. ing. Saobraćaja, savetnik direktora u Agenciji za bezbednost saobraćaja u Beogradu, Ana Lojaničić-Feher, stručni saradnik, diplomirani pedagog u Elektrotehničkoj škola „Mihajlo Pupin“ u Novom Sadu; Ksenija Manojlović, sertifikovan viši trener u skladu sa standardima OEBS-a, dipl. ing. elektrotehnike, koordinator Trening centara za edukaciju – Novi Sad u Novom Sadu;

Oblast:

P3

Kompetencija:

K3

Opšti ciljevi:

Podizanje nivoa svesti o uticaju motivacije na razvoj ličnosti učenika/deteta; Povećanje kvaliteta, efektivnosti i efikasnosti nastave u skladu sa evropskim standardima; Razvoj profesionalnih veština, motivacije kao i podsticanje razvoja nastavnog kadra.

Specifični ciljevi:

Razumevanje veze između motivacije učenika/deteta i potencijala razvoja ličnosti; Izvođenje nastave po evropskim standardima primenom tehnika fasilitacije, uključujući u interakcju sve učenike podsticanjem slobodnog izražavanja ličnih stavova i različitosti; Korišćenje tehnika fasilitacije u nastavi u zavisnosti od individualnih različitosti učenika/deteta; Povećanje aktivnosti učenika/deteta na času primenom tehnika fasilitacije; Struktuiranje dinamike nastave uvažavajući individualna postignuća učenika/deteta; Razumevanje i vrednovanje uticaja „enerdžajzera“ na nivo motivacije učenika/deteta; Osmišljavanje, izrada i primenjivanje adekvatnih „enerdžajzera“ za podizanje zadovoljstva i samostalnosti učenika/deteta.

Ciljna grupa:

Nastavnik razredne nastave;Nastavnik predmetne nastave – osnovna škola;Nastavnik predmetne nastave – gimnazija;Nastavnik opšteobrazovnih predmeta – srednja stručna škola;Nastavnik stručnih predmeta – srednja stručna škola;Vaspitač u predškolskoj ustanovi.

Teme programa:

Uvod; Maslovljeva teorija motivacije; Teorija fasilitacije kao podrška razvoju ličnosti učenika i„Enerdžajzeri“ u nastavi.

Broj učesnika:

20

Trajanje programa:

1 dan (8 sati); 8 bodova dana (ukupno vreme rada: min.)

Jezik:

Mađarski

Ostali jezik:

Srpski

Elektronski:

Ne

Cena:

Cena seminara po učesniku je 1700 dinara. U cenu su uključeni honarari izvođača obuke, štampanje radnog materijala, troškovi potrošnog materijala, putni troškovi i administrativni troškovi.